UUDised
Eesti Disainiauhinnad 2024 näitus
Selgusid Eesti Disainiauhinnad 2024 võitjad
Selgusid Eesti Disainiauhinnad 2024 nominendid
Eesti Disainiauhinnad 2024 konkursile esitati ligi 400 tööd
Eesti Disainiauhinnad 2024 konkursi tähtaeg pikenes!
Noore disaineri auhinnad
Eesti Disainiauhinnad 2024 konkursi auhinnafondi väärtus kokku on üle 20 000 euro
Graafilise- ja meediadisaini auhindade kategooria läbis uuenduskuuri
Intervjuu Hegle Sarapuu-Johansoniga teenusedisainist
Intervjuu EDK juhataja Tiia Vihandiga Disainiauhindadest
Eesti Disainiauhinnad 2024 identiteedi lõi disainistuudio Unt/Tammik
Kuidas ennast ja oma töid konkurssidele/ auhindadele esitada
Tänavune Eesti Disainiauhinnad 2022 näitus saadetakse teele Pärnu Port Arturi keskusesse
Solarise Keskuse disainitänaval saab tutvuda Eesti disainiparemikuga
EDA2022 VÕITJAD ON SELGUNUD
Björn Kusoffsky brändingu töötuba "A new Airline for Estonia"
Eesti Disainiauhindade graafilise ja veebidisaini žürii esimees, Stockholm Design Labi asutaja ja disainer Björn Kusoffsky viib 14. septembril läbi brändingu töötoa, mis keskendub Eestis väga aktuaalsele ja palju kirgi köitnud teemale – riikliku lennufirma bränd.
Aeg: 14. september 10-15
Koht: Kultuurikatla väike saal, Põhja pst 27A
Hind: 85€, Disainibüroode võrgustiku liikmetele 68€
☞ Registreeri siin.
Lennufirma koosneb enamast kui 2000 erinevast brändikandjast alates lennuki kujundusest, vormiriietest, sööginõudest kuni broneerimisäppideni. Disain mängib siin muidugi olulist rolli ja hästi rakendades aitab konkurentidest eristuda ja muutuda isegi riigi jaoks tugevaks identiteetikandjaks.
Disaineritele
suunatud praktiline töötuba tegeleb Eesti lennufirma näitel järgmiste
teemadega:
- Kuidas luua riigi
brändikandjat?
- Millised ideed ja mõtted soovitakse
promoda? Kuidas need kõik ühte lennufirmasse kontsentreerida?
- Kuidas luua kaasaegse lennufirma
brändingut?
Töötoa viib läbi graafilise ja veebidisaini žürii esimees Björn Kusoffsky, kellel on selja taga üle 25 aastane brändingu kogemus muuhulgas ka SAS Scandinavian Airlines'iga.
Björn Kusoffsky palus töötuppa registreerunutel teema peale eelnevalt mõelda ja kaasa võtta nime-, värvi- ja disainielemente või isegi mock-up'e.
Koolitajast:
Björn Kusoffsky on brändingu ja disaini valdkonnas töötanud juba üle 25 aasta ja tema tööd ning tegevused on temast teinud maailmas tunnustatud loovjuhi.
1998. aastal asutas ta koos partneritega multidistsiplinaarse büroo Stockholm Design Labi, mis on tänaseks kujunenud üheks Rootsi parimaks ja auhinnatumaks disainibürooks.
Kusoffsky portfoolio sisaldab nii terviklikke identiteete rahvusvahelistele klientidele nagu H&M, Askul (Jaapan), IKEA, SAS Scandinavian Airlines, Hyundai card (Korea), Moderna Museet kui väiksemaid kunstiprojekte ja raamatukujundusi. Tema tööd on lihtsad, innovatiivsed ja võimsad.