Eesti Disainiauhinnad 2018 toob disaineriteni kaks põnevat töötuba välisesinejatega

24. august 2018, Tallinn

11.09
Teenusedisaini töötuba teemal “To be truly customer centric" 


11. septembril toimub teenusedisaini töötuba teemal “To be truly customer centric – From designing services to build capacity and design organisations”.

Töötuba viib läbi Eesti Disainiauhinnad 2018 teenusedisaini žüriiliige Anna Grieves koos oma kolleegiga Susanne Lundmark (www.savvysthlm.com). Enne Savvy'i asutamist oli Anna pikalt Rootsi tuntud teenusedisaini büroo Transformatori senior-teenusedisainer ja endine tegevjuht.

Teenusedisaini töötuba keskendub sellele, kuidas ettevõtteid juhtida ja suunata selliselt, et ettevõttel tekiks võimekus saada tõeliselt kliendikeskseks ja väärtust pakkuvaks. Tutvustamisele tulevad erinevad näited ja meetodid, mida kasutada disainivõimekuse kasvatamisel. Töötuba toimub inglise keeles.

The workshop will focus on how to transform organisations to become customer centric. Workshop will tackle topic such as how to lead and guide organisations so they can build their own capacity to become truly customer centric and create great value for their customers even in the future. We will show examples and focus on different methods that can be used in building design capacity.

Ajakava:
 
9.15 - 9.30 Hommikukohv
9.30 - 11.00 Sessioon 1
11.00 - 11.15 Kohvipaus
11.15 - 12.45 Sessioon 2
12.45 - 13.30 Lõuna
13.30 - 15.00 Sessioon 3
15.00 - 16.00 Kokkuvõtted ja kohvipaus


Aeg: 11. septembril kell 9.15-16.00
Koht: Eesti Kunstiakadeemia (Kotzebue 1), ruum A202
Maksumus: 100€+ km (Disainibüroode võrgustiku liikmetele), mitteliikmetele 120€+km (hind sisaldab koolituse materjale, kohvipause ja lõunat.)


Registreeri koolitusele


Koolitajad:

Susanne is Senior Business Designer and former Head of Client Relations at Transformator Design in Stockholm, Sweden. Susanne works with private business and public sector, helping clients to find their way of working with service design in order to create great experiences and sustainable relationships with their customers as well as their employees.  

Anna Grieves
www.savvysthlm.com

Service Designer and former CEO at Transformator Design in Stockholm, Sweden. Anna works with some of Swedens largest organisations to help them develop their business by focusing on human-centered design. Both working with design as an outcome and as a process. All to create great customer relationships.

Töötuba korraldab: Eesti Disainikeskus
Koolitajaid ja välisžüriiliikmeid majutab Eesti Disainiauhindade toetaja ja ametlik majutuspartner Solo Sokos Hotel Estoria.


12.09
ADC*E töötuba teemal “Digital times need analog spaces"




12. septembril toimub ADC*E töötuba teemal “Digital times need analog spaces – or - Why the Cavemen would live on a booth today”, mida viib läbi Claus Fischer, Art Directors Club of Europe juhatuse liige, agentuur Voss+Fischer juht.

Digitaalse maailma pealetungiga kasvab ka vajadus näost-näkku suhtluse ja jagatud kogemuste järele. Hästi korraldatud ja lavastatud sündmused saavad neid kogemusi pakkuda ja suurendavad ühtlasi bränditruudust. Selleteemaline töötuba toimub 12. septembril, Eesti Kunstiakadeemias.

Päeva jooksul tutvustaksegi headele näidetele ja praktikatele tuginedes erinevaid üritusi, messiboksidisaine, kus on rakendatud hea disaini ja sisu abil jutustatkse lugu, seda kõike pealkirja all “miks otsekommunikatsioon digitaalsel ajastul üha suuremat rolli mängib”.

Sihtgrupp: disainerid, sisearhitektid, ürituste korraldajad, kõik, kes tegelevad ühel või teisel moel ruumi ja keskkondade loomisega. Töötuba toimub inglise keeles.


Digitization creates a yearning for personal encounters and shared experiences. Properly interpreted and staged, communication in the room, with events, fairs etc. can fulfill this need and use it in the sense of brand loyalty and experience.

The whole day will be fulfilled with examples about different kind of events, examples of fair and booth design and communication, all under the topic “why is live communication so important in digital times”. Creating stories and environments, creating content and design. A main part of the day will be an interactive part, where the attendees will get a brief and work in small groups on an Idea and afterwards they will present it and we discuss the results.

The target for the day: Fun, inspiration and understanding for the huge range of possibilities in live communication.

Who should come: Young creatives who are interested in live communication, brand experience with the focus on: event, fair, roadshows, pop-up concepts. The workshop is open for people from Agencies or industries.

Ajakava:  

9.15 - 9.30- Hommikukohv
9.30 - 11.00 Sessioon 1
11.00 - 11.15 Kohvipaus
11.15 - 12.45 Sessioon 2
12.45 - 13.30 Lõuna
13.30 - 15.00 Sessioon 3
15.00 - 16.00 Kokkuvõtted ja kohvipaus

CLAUS FISCHER
Managing Director, Art Directors Club of Europe juhatuse liige

After Claus initially developed evening programmes for Robinson Club GmbH and set up entertainment departments for hotels located all around the world, between 1994 and 1996 he worked as a freelancer for the advertising agency Milla & Partner and for various different clients as the Creative Director at TC GRUPPE GmbH Target Communications.

In 1996, together with Peter Voss, he set up the agency VOSS+FISCHER and has since been the Managing Director and is also in charge of conceptualization.

Aeg: September 12, kell 9.30-16.00
Koht: Eesti Kunstiakadeemia uues majas, Kotzebue 1, ruum A202. Jälgi viitasid.  
Maksumus: 100€+km. (Disainibüroode võrgustiku liikmetele), mitteliikmetele 120€+km. (hind sisaldab koolituse materjale, kohvipause ja lõunat).

Registreeri koolitusele

Töötuba korraldab Eesti Disainikeskus
Koolitajaid ja välisžüriiliikmeid majutab Eesti Disainiauhindade toetaja ja ametlik majutuspartner Solo Sokos Hotel Estoria.