UUDised
Eesti Disainiauhinnad 2024 näitus
Selgusid Eesti Disainiauhinnad 2024 võitjad
Selgusid Eesti Disainiauhinnad 2024 nominendid
Eesti Disainiauhinnad 2024 konkursile esitati ligi 400 tööd
Eesti Disainiauhinnad 2024 konkursi tähtaeg pikenes!
Noore disaineri auhinnad
Eesti Disainiauhinnad 2024 konkursi auhinnafondi väärtus kokku on üle 20 000 euro
Graafilise- ja meediadisaini auhindade kategooria läbis uuenduskuuri
Intervjuu Hegle Sarapuu-Johansoniga teenusedisainist
Intervjuu EDK juhataja Tiia Vihandiga Disainiauhindadest
Eesti Disainiauhinnad 2024 identiteedi lõi disainistuudio Unt/Tammik
Kuidas ennast ja oma töid konkurssidele/ auhindadele esitada
Tänavune Eesti Disainiauhinnad 2022 näitus saadetakse teele Pärnu Port Arturi keskusesse
Solarise Keskuse disainitänaval saab tutvuda Eesti disainiparemikuga
EDA2022 VÕITJAD ON SELGUNUD
Kuidas hinnata disaini?
12. september 2018, Tallinn
Eesti disain võiks olla maailmas konkurentsivõimeline, kui leitaks seni kasutamata nišše, ütles disainiagentuuri Identity loovjuht ja partner Ionel Lehari. Vana suurtööstusega on raske konkureerida.
Disain on eelkõige probleemide lahendaja, kuid meie tootmisjuhid ei ole selle olulisust veel täiel määral avastanud. „Neile tundub, et disain pole tõsine tegevus, millel oleks majanduslik mõõde,“ rääkis Ionel Lehari. „Ikka veel kohtab tootmisjuhte, kes Google abiga ise tooteid välja töötavad.“ Tema sõnul on need disainerid, kes on suutnud oma disainid tootmisesse viia, pidanud olema erakordselt tugevad ja järjekindlad.
Paljuski on disaini mõistmine inimlik probleem. Disaini ongi raske hinnata, sest paljuski kõrvutatakse kõrvutamatut – disainitud insenerlahendused on kõrvuti ehete ja moetoodetega.
Loe artikli täisversiooni ärileht.ee
Eesti disain võiks olla maailmas konkurentsivõimeline, kui leitaks seni kasutamata nišše, ütles disainiagentuuri Identity loovjuht ja partner Ionel Lehari. Vana suurtööstusega on raske konkureerida.
Disain on eelkõige probleemide lahendaja, kuid meie tootmisjuhid ei ole selle olulisust veel täiel määral avastanud. „Neile tundub, et disain pole tõsine tegevus, millel oleks majanduslik mõõde,“ rääkis Ionel Lehari. „Ikka veel kohtab tootmisjuhte, kes Google abiga ise tooteid välja töötavad.“ Tema sõnul on need disainerid, kes on suutnud oma disainid tootmisesse viia, pidanud olema erakordselt tugevad ja järjekindlad.
Paljuski on disaini mõistmine inimlik probleem. Disaini ongi raske hinnata, sest paljuski kõrvutatakse kõrvutamatut – disainitud insenerlahendused on kõrvuti ehete ja moetoodetega.
Loe artikli täisversiooni ärileht.ee