UUDised
Eesti Disainiauhinnad 2024 näitus
Selgusid Eesti Disainiauhinnad 2024 võitjad
Selgusid Eesti Disainiauhinnad 2024 nominendid
Eesti Disainiauhinnad 2024 konkursile esitati ligi 400 tööd
Eesti Disainiauhinnad 2024 konkursi tähtaeg pikenes!
Noore disaineri auhinnad
Eesti Disainiauhinnad 2024 konkursi auhinnafondi väärtus kokku on üle 20 000 euro
Graafilise- ja meediadisaini auhindade kategooria läbis uuenduskuuri
Intervjuu Hegle Sarapuu-Johansoniga teenusedisainist
Intervjuu EDK juhataja Tiia Vihandiga Disainiauhindadest
Eesti Disainiauhinnad 2024 identiteedi lõi disainistuudio Unt/Tammik
Kuidas ennast ja oma töid konkurssidele/ auhindadele esitada
Tänavune Eesti Disainiauhinnad 2022 näitus saadetakse teele Pärnu Port Arturi keskusesse
Solarise Keskuse disainitänaval saab tutvuda Eesti disainiparemikuga
EDA2022 VÕITJAD ON SELGUNUD
Sulev Luiga: Teenusedisaini panustamine on ainus tõsiseltvõetav võimalus arenguks
Eesti Disainiauhinnad 2012 teenusedisaini kategooria suurtoetaja BDO tegevjuhi Sulev Luiga sõnul on teenuste disain mõjus võimalus, kuidas sarnastest turuosalistest oluliselt eristuda ja lisaväärtust tõsta.
Professionaalseid teenuseid osutava firmana on BDO ka ise teenuste disaini kasutamisest ja arendamisest huvitatud. „Teenusedisaini toetamine BDO poolt aitab tähtsustada Eestile olulist teenusmajandust kui sellist tervikuna ning näidata teenusmajanduse ettevõtetele võimalust edasiseks arenemiseks ja eristumiseks,“ ütleb Sulev Luiga.
Luiga hinnangul on maailma mastaabis teenusmajanduse investeeringute tootlikkus keskmiselt kaheka korda kõrgem kui investeeringutel tehastesse ja tootmisseadmetesse. „Tänaseks on teenuste osakaal Eesti SKPst oluliselt kõrgem kui mitmetel teistel Ida-Euroopa riikidel, samas on siin osutatavate teenuste tootlikkus veel oluliselt madalam kui arenenud riikides,“ lisab ta.
„Teenusmajanduse osakaal meie igapäevaaelus kasvab ka tulevikus ning selle tootlikkuse edasisel tõstmisel on peamiselt kolm võimalust: inimeste asendamine masinatega, tegevusmahtude kasvatamine ning lisaväärtuse tõstmine. Kaks esimest võimalust on teenusmajandusettevõtetes märkimisväärsete piirangutega, seega panustamine lisaväärtuse tõstmisse teenusdisaini kaudu on Eesti teenusmajanduse arendamisel järgmisele tasandile pea ainsaks tõsiseltvõetavaks võimaluseks,“ selgitab Luiga.
Teenusedisaini kohta loe lähemalt siit: http://eestidisainiauhinnad.ee/teenusedisain